Vali Bozkurt özel güvenlik heyetini kabul etti

Admin User 26 Haziran 2026, 15:30 9 Okunma Gündem
Vali Bozkurt özel güvenlik heyetini kabul etti

Ağrı Valisi Dr. Önder Bozkurt, Özel Güvenlik Haftası münasebetiyle İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürü Emniyet Amiri Serpil Güney ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti. Gerçekleştirilen ziyarette, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin sağlanması ve vatandaşların güvenliğinin temini noktasındaki önemli katkıları üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürü Emniyet Amiri Serpil Güney ve beraberindeki heyet, Özel Güvenlik Haftası kapsamında Ağrı Valisi Dr. Önder Bozkurt'u ziyaret etti. Valilik makamında gerçekleşen kabulde, özel güvenlik personelinin yürüttüğü görevler ve kamu güvenliğine sunduğu katkılar ele alındı.

Ziyarette, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin sağlanması, vatandaşların güvenliğinin temini ve güvenlik hizmetlerinin desteklenmesi noktasındaki rolü değerlendirildi. Özel güvenlik personelinin, kamu kurumları, özel alanlar ve toplumsal yaşamın farklı noktalarında önemli sorumluluklar üstlendiği ifade edildi.

Vali Dr. Önder Bozkurt, tüm özel güvenlik personelinin Özel Güvenlik Haftası'nı kutladı. Bozkurt, görevlerinde kolaylıklar ve başarılar dileyerek özel güvenlik çalışanlarına emeklerinden dolayı teşekkür etti. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından sona erdi.

Haber: Servet Arslan

Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!