TAG Otoyolu'nda trafiği tehlikeye düşüren sürücüye 90 bin lira ceza uygulandı

Admin User 23 Haziran 2026, 17:15 12 Okunma Gündem

Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda ters şeritten ilerleyerek trafiği tehlikeye düşüren sürücüye 90 bin lira ceza uygulandı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, devriye sırasında ters istikamette ilerleyen sürücüyü tespit etti.

Ekipler sürücüye, "aksine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi" maddesi gereğince 90 bin lira ceza uyguladı.

Öte yandan sürücünün ehliyetine 60 gün el konulurken, araç ise 60 gün trafikten men edildi.

Kaynak: AA / Beyza Nur Eryılmaz
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!