SBÜ Adana Tıp Fakültesi'nde Mezuniyet Töreni düzenlendi

Admin User 22 Haziran 2026, 20:15 16 Okunma Gündem

Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Adana Tıp Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni gerçekleştirildi.

DSİ Sami Kayhan Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirilen törende konuşan Adana Valisi Mustafa Yavuz, mezun olan öğrencileri tebrik etti.

Öğrencilerin bu seviyeye ulaşmalarında anne ve babaların büyük fedakarlıklar yaptığını belirten Yavuz, şunları kaydetti:

"Toroslar, Taş Köprü, Büyük Saat ve Seyhan Nehri bu şehrin bir değeri. Hepimizin korunması yaşatılması ve gelecek kuşaklara aktarılması noktasında hepimizin ortak sorumluluğu var. Bununla birlikte şehirlerin aynı zamanda da eğitim ve öğretimde de değerleri var."

SBÜ Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın ve Adana Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Timuçin Çil'in konuşmasının ardından dereceye giren öğrencilere başarı belgesi ve hediyeleri verildi.

Yaş kütüğüne plaketin çakılmasının ardından mezun olan 71 öğrenci Hekimlik Andı'nı okudu.

Törene, rektör yardımcıları, akademik ve idari personel, öğrencilerle aileler katıldı.

Kaynak: AA / Fikret Kavğalı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!