Sakarya'da 13 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelik oldu

Admin User 21 Haziran 2026, 01:15 18 Okunma Gündem

Sakarya'nın Hendek ilçesinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 13 kişi hastaneye başvurdu.

Yeni Mahalle'de 35 kişinin katıldığı mevlit programında davetlilere evde hazırlanan tavuklu pilav, aşure ve paketli bardak ayran ikram edildi.

Programın ardından bulantı, kusma, halsizlik ve karın ağrısı şikayetleriyle Hendek Devlet Hastanesi'ne başvuran 13 kişi tedavi altına alındı.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alınan kişilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Kaynak: AA / Gürkan Özer
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!