Orhaneli'de zabıta ekipleri fırınları denetledi

Admin User 26 Şubat 2026, 12:30 14 Okunma Gündem

Orhaneli Belediyesi zabıta ekipleri, ilçe genelinde faaliyet gösteren fırın ve unlu mamul üreten işletmelerde gramaj, tarife ve hijyen denetimi yaptı.

Zabıta ekiplerinin ilçe genelindeki denetimleri aralıksız devam ediyor.

Denetimler kapsamında ekipler hijyen uyarılarını gerçekleştirirken, ramazan ayının gelmesiyle tezgahlarda yerini alan pidelerin gramajını da kontrol etti.

Orhaneli Belediye Başkanı Ali Osman Tayır, denetimlerin ramazan ayı boyunca titizlikle sürdürüldüğünü belirterek, amaçlarının vatandaşın standartlara uygun ve güvenli şekilde alışveriş yapmasını sağlamak olduğunu kaydetti.

Kaynak: AA / Osman Sak
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!