Ordu'da 600 kişiye aşure ikram edildi

Admin User 26 Haziran 2026, 14:15 9 Okunma Gündem
Ordu'da 600 kişiye aşure ikram edildi

Ordu'da Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından, Muharrem ayı dolayısıyla Orta Cami'de cuma namazının ardından gerçekleştirilen programda, vatandaşlara aşure ikram edildi. Düzenlenen programda yaklaşık 600 kişiye aşure dağıtılarak Muharrem ayının manevi iklimi paylaşıldı. Cami çıkışında mobil ikram aracı ile görevliler tarafından vatandaşlara ikram edilen aşureler yoğun ilgi gördü.

Muharrem ayının manevi değerlerinin yaşatılması amacıyla gerçekleştirilen etkinliğin geleneksel olarak sürdürüldüğü belirtildi. - ORDU

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!