Kahramanmaraş deprem mi oldu, depremin şiddeti kaç, merkez üssü neresi 26 Şubat Perşembe?
26 Şubat Perşembe günü Kahramanmaraş'ta deprem mi oldu? Depremin büyüklüğü ve merkez üssüyle ilgili detaylar belli oldu. Uzmanlar, yaşanan sarsıntının etkilerini değerlendirirken, bölge halkı gelişmeleri yakından izliyor. Deprem sonrası güvenlik önlemleri ve acil durum bilgileri önem kazanıyor.
AFAD, Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde 4.7 büyüklüğünde bir deprem meydana geldiğini duyurdu. Deprem, bölge halkında kısa süreli paniğe neden oldu.
AFAD'ın verilerine göre sarsıntı 27 Şubat Cuma günü saat 20.17'de kaydedildi. Kısa süreli sallantı, özellikle Elbistan çevresinde hissedildi.
Yerin 7 kilometre derinliğinde gerçekleşen deprem, yerel halk tarafından hafif şiddetli bir sarsıntı olarak hissedildi. Uzmanlar, bu büyüklükteki depremlerde genellikle ciddi hasar beklenmediğini belirtiyor.
Depremin ardından bölge sakinleri kısa süreli endişe yaşadı. Yetkililer, artçı sarsıntılara karşı dikkatli olunmasını öneriyor.