Hentbol: Kadınlar Süper Lig

Admin User 28 Şubat 2026, 19:15 17 Okunma Gündem

Hentbol Kadınlar Süper Lig play-out etabı 3. hafta maçında Göztepe, konuk olduğu Yenimahalle Belediyespor'u 34-32 yendi.

Göztepe, Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi'nde oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 18-16 geride bitirmesine rağmen sahadan galip ayrıldı.

İzmir ekibi puanını 7'ye yükseltti, Yenimahalle Belediyespor ise 3 puanda kaldı.

Kaynak: AA / Hüseyin Burak Demirer
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!