Fatih'te iş yerine giren otomobilin sürücüsü yaralandı

Admin User 24 Haziran 2026, 21:30 19 Okunma Gündem
Fatih'te iş yerine giren otomobilin sürücüsü yaralandı

FATİH'te sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil önce kaldırıma çıktı, ardından caddedeki iş yerine girdi. Kazada otomobil sürücüsü başından yaralandı.

Kaza, saat 19.00 sıralarında Akşemşettin Mahallesi Fevzi Paşa Caddesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, sürücüsünün direksiyon hakimeyetini kaybettiği otomobil, önce kaldırıma çıktı, ardından caddedeki iş yerine girdi. Kazada otomobil sürücüsü başından yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine üzerine olay yerine polis ve belediye ekipleri geldi. Kaza yapan aracın olay yerinden kaldırılmasının ardından belediye ekipleri temizlik çalışması gerçekleştirdi. İş yerlerinde ise hasar meydana geldi.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!