En-Nesyri yeni takımında şov yapıyor

Admin User 15 Mart 2026, 11:45 27 Okunma Gündem
En-Nesyri yeni takımında şov yapıyor

Fenerbahçe'den devre arasında ayrılarak Suudi Arabistan ekibi Al Ittihad'a transfer olan Youssef En-Nesyri, yeni takımında gollerine devam ediyor. Faslı golcü kısa sürede gösterdiği performansla dikkat çekti.

Fenerbahçe'de forma giydiği dönemde kaçırdığı pozisyonlar nedeniyle sık sık eleştirilen En-Nesyri, devre arasında 15 milyon euro karşılığında Al Ittihad'a transfer olmuştu. Tecrübeli forvet, Arabistan Pro Ligi'nde yeni takımıyla iyi bir başlangıç yaptı.

Al Riyadh deplasmanında oynanan lig maçına ilk 11'de başlayan En-Nesyri, karşılaşmanın henüz 4. dakikasında attığı golle takımını öne geçirdi. Takımı sahadan mağlubiyetle ayrılsa da Faslı futbolcunun performansı Arap basınında geniş yankı buldu.

Yeni takımıyla şu ana kadar 7 maçta forma giyen En-Nesyri, 3 gol ve 1 asistlik katkı sağladı. Golcü oyuncunun yükselen formu dikkat çekerken performansı futbol kamuoyunda da konuşulmaya başladı.

Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran daha önce yaptığı açıklamada En-Nesyri'nin ayrılık kararının arkasında tribün ve sosyal medyadaki tepkilerin bulunduğunu söylemişti. Saran, "En-Nesyri Afrika Kupası'ndan döndüğünde yanıma gelip gitmek istediğini söyledi. Sosyal medyadaki linçleri ve stadyumdaki protestoları artık psikolojik olarak kaldıramadığını ifade etti. Biz de oyuncuyu zorla tutamayacağımız için yolları ayırdık." demişti.

Kübra Çolakbüyük Haberler.com
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!