Dünya 20 Yaş Altı Kadınlar Hentbol Şampiyonası

Admin User 24 Haziran 2026, 11:00 10 Okunma Gündem

Türkiye 20 Yaş Altı Kadın Hentbol Milli Takımı, Dünya Şampiyonası D Grubu'ndaki ilk maçında Güney Kore'ye 32-29 yenildi.

Şampiyonaya 25 yıl sonra ilk kez katılan ay-yıldızlılar, ilk yarısını 14-10 geride kapattığı Güney Kore karşılaşmasını kaybetti.

Milliler, Çin'in Jinzhong kentinde düzenlenen organizasyondaki 2. maçında yarın TSİ 06.45'te İspanya ile karşılaşacak.

Kaynak: AA / Hüseyin Burak Demirer
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!