Balıkesir'de Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından 6 bin kişiye aşure ikram edildi

Admin User 25 Haziran 2026, 18:45 22 Okunma Gündem

Balıkesir'de, Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından Muharrem ayı dolayısıyla 6 bin kişiye aşure ikramında bulunuldu.

Vakıflar Bölge Müdürlüğünce Şeyh Lütfullah Camii bahçesinde düzenlenen program, dua edilmesiyle başladı.

Duaların ardından 6 bin vatandaşa aşure ikram edildi.

Balıkesir Vakıflar Bölge Müdürü Mikail Akıllı, AA muhabirine, Türkiye'nin dört bir yanında bugün ve yarın yapılacak programlarda 250 bin kişiye aşure ikram edeceklerini söyledi.

Akıllı, aşurenin birlik, beraberlik ve bereketin sembolü olduğunu anlatarak, "Bu manada bu toplumu birleştirici unsurlardan birisi de aşuredir. Yüzyıllardır düzenlediğimiz bu hayır programını 81 ilde 145 noktada devam ettiriyoruz. Bu vesileyle tüm halkımızın aşure gününü tebrik ediyorum." diye konuştu.

Akıllı, Balıkesir Vakıflar Bölge Müdürlüğü olarak bugün ve yarın Çanakkale ve Balıkesir'de 20 bin kişiye aşure ikram edeceklerini belirtti.

Kaynak: AA / Miraç Kaya
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!