Antalya'ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

Admin User 23 Haziran 2026, 17:30 9 Okunma Gündem
Antalya'ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubunda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Erkek Milli Takımı hazırlıklarını sürdürmek için Antalya'ya gitti.

Ay-yıldızlılarda, Onuralp Bitim sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından yapılan açıklamada, "Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz" ifadelerine yer verildi.

Milliler 23-26 Haziran arasında çalışmalarını Antalya'da sürdürecek.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!