Adana'da iki katlı binada çıkan yangında bir kişi yaralandı

Admin User 11 Mart 2026, 18:30 20 Okunma Gündem
Adana'da iki katlı binada çıkan yangında bir kişi yaralandı

Adana'nın Seyhan ilçesinde 2 katlı binanın alt katında çıkan yangında bir kişi yaralandı.

Namık Kemal Mahallesi'nde 2 katlı binanın alt katında yangın çıktı.

Mahalle sakinlerinin haber vermesi üzerine olay yerine polis, sağlık ve Adana Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerce müdahale edilen yangın, çevredeki binalara sıçramadan söndürüldü.

Yangında yaralanan kişi, Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kaynak: AA / Mehmet Sancakzade
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!